چرا بیسیم واکی تاکی مجاز ؟

menuordersearch
bisimmojaz.ir
یکشنبه هشتم مرداد ۰۲
(0)
(0)
چرا بیسیم واکی تاکی مجاز ؟

چرا بیسیم واکی تاکی مجاز ؟
استفاده از بیسیم واکی‌تاکی مجاز ( دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است ) نیاز به داشتن هیچ گونه مجوزی ندارد و بهره‌بردار می‌تواند با مراجعه به وب‌سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به آدرس ( www.cra.ir ) از مجاز بودن بیسیم ( تاییدیه مجوز ) اطمینان حاصل نماید.

استفاده از بیسیم واکی‌تاکی مجاز این امکان را می‌دهد تا در صورت بروز هر مشکلی در دستگاه، و یا عدم اطلاعات در مورد نحوه استفاده، تهیه لوازم جانبی، تعمیرات و …. با برقراری تماس به مرکز خدمات و پشتیبانی برای رفع مشکل و یا گرفتن اطلاعات اقدام شود ( شامل گارانتی و خدمات پس از فروش ).
از دیگر ویژگی‌های قابل توجه بیسیم واکی‌تاکی مجاز، عدم محدودیت در تعداد کاربران از دستگاه بیسیم واکی تاکی جهت برقراری ارتباط بین پرسنل و به صورت نامحدود در مکان مورد استفاده است.
شایان ذکر است بیسیم واکی تاکی مجاز هیچ نیازی به نصب و راه اندازی و یا نصب آنتن و دکل ندارد.

تمامی عرضه کنندگان بیسیم واکی تاکی مجاز ( حرفه ای ) دارای پروانه خرید و فروش تجهیزات رادیویی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هستند،
بی سیم‌های غیر مجاز به صورت غیر قانونی و قاچاق وارد کشور شده و هیچ گونه مجوزی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ندارند، در نتیجه تهیه، بهره‌برداری و خرید و فروش آنها غیرقانونی است و از جرایم آن می‌توان به ثبت و ضبط بیسیم، حبس و پرداخت جریمه نقدی اشاره کرد. در صورتی که بهره‌برداری از بی سیم های غیر مجاز در محیط عمومی غیرقانونی است اما از بیسیم‌ های واکی تاکی مجاز می‌توانید براحتی در اماکن عمومی استفاده کنید.
همچنین بی سیم های غیرمجاز فاقد ضمانت و خدمات پس از فروش هستند و در صورت خراب شدن دستگاه، نمایندگی برای تعمیر آنها وجود ندارد.
امواج رادیویی در بیسیم واکی تاکی مجاز با توان خروجی ۰.۵ وات می‌تواند از میان دیوارها و موانع عبور کند و تا فاصله ۱۵۰۰ متر بدون اتصال به هرگونه دکل، آنتن، دستگاه فرستنده مادر، سانترال ( ریپیتر ) پیام رادیویی را ارسال و دریافت نماید.
بی سیم ها جایگاه خود را در تمامی سازمان‌ها و شرکت های دولتی و خصوصی حفظ کرده‌اند، در گذشته بیسیم‌ها در ابعاد بسیار بزرگ‌تر به اندازه‌ یک کوله پشتی بودند که عموما به سختی حمل آنها صورت می‌گرفت .
بعدها حتی با رشد تکنولوژی و ظهور تلفن همراه که با امواج الکترومغناطیس و اتصال به شبکه مخابراتی سراسری کار می‌کند، بیسیم ها جایگاه خود را حفظ کردند و در ابعاد کوچکتر، به اندازه‌ی یک تلفن همراه با کارایی و آپشن های منحصر بفرد نسبت به موبایل به بازار عرضه گردیده است.
نمونه‌های جدید بیسیم واکی تاکی مجاز دارای صفحه نمایش بوده که این امکان را بوجود می‌آورد تا از میزان ظرفیت شارژ باتری، فرکانس مورد استفاده دستگاه، تنظیمات اختصاصی هر دستگاه بیسیم و در صورت لزوم و دارا بودن امکان تغییر کد های ضد شنود برای خصوصی کردن مکالمات استفاده نمود.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

دفتر مرکزی : اصفهان - خیابان خلجا - مجتمع آذرمهر