واکی تاکی مجاز طنین TANIN GP 900 ساخت ایران

menuordersearch
bisimmojaz.ir
واکی تاکی مجاز طنین TANIN GP 900 ساخت ایران
 واکی تاکی مجاز طنین TANIN GP 900 ساخت ایران
 واکی تاکی مجاز طنین TANIN GP 900 ساخت ایران
 واکی تاکی مجاز طنین TANIN GP 900 ساخت ایران
 واکی تاکی مجاز طنین TANIN GP 900 ساخت ایران
...

واکی تاکی مجاز طنین TANIN GP 900 ساخت ایران

(0)
(0)

Tanin GP900

رنگ و مدل کالا
Tanin GP900
تعداد
+
_
عدد
موجود
گارانتی کالا:

یکسال شرکتی

20,000,000 تومان

واکی تاکی مجاز طنین TANIN GP 900 ساخت ایران

 

بیسیم طنین GP900جدیدترین و کاملترین بیسیم واکی تاکی مجاز با کیفیتی برتر از ” ساخت ایران ” در سال ۱۴۰۱ است.

بیسیم واکی تاکی طنین gp900 یکی از محصولات کاربردی و باکیفیت برندطنین-Tanin است. از مزیت های این واکی تاکی این است که برای به همراه داشتن آن در محیط های مختلف نیازی به مجوز نخواهید داشت، چراکه بیسیم واکی تاکی طنین gp900 دارای مجوز حمل بیسیم های مجاز از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوییاست. دلیل این موضوع نیز این است که بیسیم واکی تاکی مجاز طنین مدل gp900 جزو محصولات تولیدی کشور ایران است که توسط شرکت طنین ساخت و مونتاژ می‌شود.

اگر به دنبال یک بیسیم مجاز هستید که استحکام بدنه آن بالا باشد، خرید بیسیم واکی تاکی طنین gp900 گزینه مناسبی برایتان خواهد بود.

این بیسیم صفحه نمایشگری برای نشان دادن اطلاعات فرکانس دارد و دارای 35 کانال UHF است که با دیگر بیسیم های مجاز قابلیت ست شدن دارد. در بیسیم واکی تاکی طنین gp900 بلندگوهای قوی و کلیدهای کنترلی تعبیه شده است که کارایی آن را بهبود می‌بخشد.

در بیسیم واکی تاکی طنین gp900 از آنتی به طول 90 میلیمتر استفاده شده است که با استفاده از امواج رادیویی در باند فرکانس UHF کار می‌کند. بیسیم واکی تاکی مجاز طنین، از قابلیت ارسال و دریافت صوت تا برد حدود 3000 متر در فضای کاملا باز برخوردار است و برای تامین برق مورد نیاز خود نیز از یک باتری لیتیومی با ظرفیت 1700 میلی آمپر استفاده می‌کند که به این معنی است که می‌تواند تا یک هفته به صورت آماده به کار روشن بماند.

با خرید بیسیم واکی تاکی طنین gp900 محصولی مقاوم در برابر گرد و غبار، ضربه و رطوبت خریداری خواهید کرد که در برابر ضربه و رطوبت مقاومت بالایی دارد. از این بیسیم مجاز می‌توان بدون نیاز به مجوز در تمامی شرکت ها، کارخانجات، امور حراستی، آفرود و … استفاده کرد.

مشخصات بیسیم واکی تاکی طنین gp900

بیسیم واکی تاکی طنین gp900 جزو جدیدترین و کامل ترین بیسیم های تولید شده توسط برند طنین است که از تولیدات داخلی با کیفیتی برتر است که به دلیل داشتن گواهی تائید نمونه از سازمان تنظیم مقررات، جزو بیسیم های مجاز است.

در صورتی که اقدام به خرید بیسیم واکی تاکی طنین gp900 از فروشگاه ما نمایید، محصولی با مشخصات زیر در اختیار شما قرار خواهد گرفت:

  • برخوردار از مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان تنها مرجع جهت صدور مجوز بیسیم در کشور ایران
  • خرید بیسیم واکی تاکی طنین gp900 با یکسال گارانتی و استفاده از خدمات پس از فروش
  • برخوردار از کارت حمل و تردد
  • برخوردار از 35 کانال باند فرکانسUHF
  • کسب استاندارد IP55
  • برخوردار از صفحه نمایش LCD
  • داشتن باتری لیتیومی و شارژ به کمک پایه شارژر رومیزی
  • برخورداری از نشانگر ذخیره باطری
  • تعبیه سیستم کد گذاریCTCSS ، DCS به منظور جلوگیری از
  • برخوردار از Battery Saver
  • قابلیت ست شدن با تمامی مدلهای بیسیم طنین از قبیل   Tanin GP-23, Tanin GP-89- TANIN GP 800-TANIN TN 2000

 

لوازم جانبی بیسیم واکی تاکی طنین gp900

بیسیم واکی تاکی طنین gp900 دارای سوکت هندزفری دو فیش است که قابلیت اتصال به هندزفری بادیگاردی را فراهم می‌کند. در صورتی که از هندزفری در کنار بیسیم واکی تاکی مجاز استفاده شود، می‌توان مکالمات را به صورت خصوصی انجام داد و اینگونه صدای بیسیم در محیط اطراف پخش نمی‌شود. همینطور اینگونه می‌توان بیسیم را در کیف خود قرار داد تا در هنگام استفاده نمایان نشود.

در زمان خرید بیسیم واکی تاکی طنین gp900، این بیسیم مجاز به همراه لوازم جانبی آن که در بسته بندی و جعبه محصول قرار دارد، به شما عزیزان ارائه می‌شود؛ متعلقات جعبه بیسیم واکی تاکی طنین gp900 شامل موارد زیر است:

  • یک دستگاه واکی تاکی مجاز طنین GP-900
  • باطری لیتیومی LI-ion
  • پایه شارژر رومیزی (استند رومیزی)
  • بند آویز دستی
  • گیره کمری

کاربرد دستگاه پس از خرید بیسیم واکی تاکی طنین gp900

بیسیم واکی تاکی طنین gp900 برای استفاده در فضاهای مختلف و برای کاربری های متفاوت، محصول مناسبی است که افراد می‌توانند با خرید آن در سفرها، کمپ ها، رستوران ها، هتل ها، پروژه های سینمایی و تلویزیونی، پروژه های ساختمانی و … از آن استفاده کنند.

از آنجایی که بیسیم طنین جی پی ۹۰۰ از استانداردهای لازم برخوردار است، به همین دلیل در برابر نفوذ رطوبت و باران، گرد و غبار و … مقاوم است و همینطور دارای برد اسمی سه کیلومتری است، به از این جهت برای استفاده در زمینه های مختلفی کارایی دارد.

از سویی دیگر معمولا گروه های دیگراز یک فرکانس در محیط های مختلف استفاده می‌کنند که با استفاده از بیسیم واکی تاکی طنین gp900 قادر خواهید بود تا فرکانس بیسیم خود را عوض کنید تا اختلالی در صدا ایجاد نشود.

نحوه راه اندازی دستگاه پس از خرید بیسیم واکی تاکی طنین gp900

از سوالات رایج کاربران، راه اندازی بیسیم واکی تاکی مجاز طنین پس از خرید آن است. راه اندازی این دستگاه ساده است که در ادامه به برخی از موارد مرتبط با آن اشاره کرده ایم:

  • ابتدا بیسیم را خاموش کنید و سپس پک باتری را در پشت بیسیم جاسازی نمایید تا صدای کلیک را بشنوید و از قفل شدن باطری اطمینان حاصل کنید. برای خارج کردن باطری دستگاه نیز می‌توانید قفل زیر بیسیم را فشار دهید تا ضامن نگهداری باطری رها شود و سپس در راستای تحتانی بیسیم خارج گردد.
  • برای نصب گیره کمری موجود نیز می‌توانید گیره را به آرامی روی جای پیچ ها فشار دهید تا پایه صاف گردد. در نهایت با سفت کردن هر دو پیچ می‌توانید گیره کمری را در پشت بیسیم واکی تاکی ثابت کنید.
  •  

 

 

مشخصات فنی و فیزیکی بیسیم واکی تاکی مجاز Tanin GP900 :

بیسیم دارای یکسال ضمانت و خدمات پس از فروش
ارسال به سراسر کشور
دارای ۳۵ کانال – باند UHF بازه فرکانس ۴۳۳Mhz
دارای استاندارد IP55‌ مقاوم در برابر گرد و غبار، ضربه و رطوبت
برد مفید بیسیم تا ۱۵۰۰ متر ( برد اسمی ۳ کیلومتر ) – دقت شود : برد بیسیم رابطه مستقیم با شرایط محیطی دارد .
دارای سیستم کدگذاری جهت جلوگیری از شنود ( تنظیم به صورت دستی توسط User یا بهره بردار )
صفحه نمایش LCD با قابلیت نمایش کلیه عملکرد و آپشن های دستگاه از قبیل : میزان شارژر باطری، میزان بلندی صدای بلندگو، دسترسی آسان به منوها و …
باطری لیتیومی با قابلیت شارژ توسط فقط پایه شارژر رومیزی

مشخصات فیزیکی :
– باطری لیتیومی با ظرفیت ۱۷۰۰ میلی آمپر ( LI-ion Battery )
– قابلیت نمایش میزان ذخیره ( شارژ ) باطری روی صفحه نمایش LCD
– وزن دستگاه بهمراه باطری 190 گرم
– ابعاد : 30*55*98 میلیمتر
– ارتفاع آنتن : ۹۰ میلیمتر

بدون نیاز به نصب هرگونه سیستم جانبی مثل : آنتن، دکل، دستگاه سانترال و فرستنده مادر

 

دفتر مرکزی : اصفهان - خیابان خلجا - مجتمع آذرمهر